با توجه به رشد چشمگیر صنعت پرورش طیور طی سالیان گذشته ، پرورش دهندگان همیشه به فکر راهکاری هایی برای افزایش تولید و نهایت بهره گیری در این زمینه بودند. مکان هایی که اغلب از این سیستم استفاده می شود شامل مرغداری ها، گاوداری ها، گلخانه ها، سال های پرورش طیور و سایر موارد می باشد. محدوده یا بازه ی فشار وسیعی دارند و می توان از آن برای تامین فشارهای بالا نیز استفاده نمود. با استفاده از اتصال دهنده های با کیفیت می توان اتصالی ضد آب و بی نقص داشت. در این حالت از سوپاپ کنترل اطمینان یا سیم پیچ به عنوان جادست استفاده نکنید. این برند هم یک برند تایوانی است و از نظر قدمت قابل مقایسه با سایر کمپانی های لیست ما نیست. اگرچه سیستم در زمستان برای این مکان ها چندان ضروری به نظر نمی رسد اما در تابستان برای کاهش دما بسیار پر اهمیت است. در نهایت در سیستم مه پاش صنعتی، پروانه ای قرار دارد که آب را به بیرون از سیستم منتقل کرده و هوا را با آن مخلوط خواهد نمود. تایمر آبیاری رین مدل Click هم نسبتاً ارزان است و هم بسیار با کیفیت و معمولاً در آبرسانی قطره ای برای زمانبندی آبرسانی به قطره چکانها یا نازلها استفاده می شود.

استفاده از آب به عنوان اسپری و ریزش آن بر روی گیاهان به عنوان قطره، باعث بهبود یافتن رشد گیاهان می شود. به خصوص در کشور ما، ایران، این برند توانسته است بسیار معروف شود که البته قیمت پایین تر محصولات آن در مقایسه با سایر رقبا مزید بر علت شده است. البته قطعات یدکی دستگاه از جمله لنس و شلنگ فشار قوی نیز بعنوان تجهیزات جانبی کارواش به حساب می آیند. البته بُرد این ویژگی و اتصال به اپلیکیشن فقط 10 متر است. خروجی آن از نوع نر است و ویژگی مثبت آن عدم نیاز به رابط برای اتصال به لوله است. ورودی آن از نوع ماده و ¾ اینچ است و خروجی آن نیز ¾ اینچ و از نوع نر است. از جمله این موارد به شمار می آیند. این دستگاه تک خروجی است. این دستگاه ضد آب بوده، در برابر شوک الکتریکی مقاوم شده است. EVO 100 : این دستگاه یک تایمر آبیاری خورشیدی، ضد آب و بسیار مدرن برای دوستداران محیط زیست و افرادی که به استفاده از انرژی های پاک علاقه مند هستند. وجود فنر سفت و سنگین در بدنه باعث شده که این آبپاش در انواع بافت های خاک قابل استفاده باشد. با نصب بوم سقف امکان شستشوی آسان سقف و بدنه وسایل نقلیه سنگین که دسترسی به آن ها دشوار است، فراهم می گردد.

می باشند. بنابر این اگر شما برق محل نصب کارواش خود را بدانید بسیار راحت می توانید کارواش خود را انتخاب نمایید. خروجی آن بر خلاف سایر دستگاه های ذکر شده دارای تبدیل است و به راحتی به شلنگ یا لوله شما متصل می شود. با توجه به شرایط بسیار دل انگیز موجود فعلی بر اثر تحریم های ایالات متحده امریکا از یک سو و افزایش شدید نرخ ارز در کشور از سوی دیگر، که در زمان نگارش این مطلب شاهد اوج گیری مجدد هر دوی آنها هستیم، امکان دسترسی به فقط چند مورد از این ابزارها امکان پذیر است. پروژه دکل فتح 93: از دیگر پروژه های شرکت جهان حفار در دکل 93 فتح و در منطقه نفتی رامشیر است که در این دکل یک مجموعه تجهیزات مدیریت پسماند مشتمل بر دستگاههای ؛ مخازن ذخیره، دیواترینگ یونیت، فیلتر پرس، سنتریفیوژ، درایر شیکر، اویل اسکیمر، آگر، تابلو تقسیم برق، پمپ های جابجایی سیال، کارواش صنعتی و کاروان آزمایشگاهی بکار گرفته شده و در حال حاضر تکمیل و تحویل داده شد. در زمینه تولید ادوات آبرسانی و لوازم باغبانی مورد استفاده در باغچه ها بسیار مبتکرانه و همگام با تکنولوژی های روز دنیا گام بر می دارد. به جرات می توان گفت استفاده و بهره مندی از دستگاه کارواش ، به کاربری مشخصی محدود نمی شود و تقریبا در نظافت تمامی محیط های مختلف به کار برده می شود.

زیرا کمبود وقت در کسب و کار و مشاغل مختلف می تواند باعث فراموشی در توجه به فرایند نظافت و پاکیزگی شود. لذا در فصل های گرم ، جهت خنک سازی سالن و عدم خفه شدن طیور ، میبایست بسته به ظرفیت سالن مرغداری از یکی از مه پاش های دیسکی (پروانه ای) و یا نازلی استفاده کرد. پایه نازل های مورد استفاده در سیستم مه پاش مرغداری از جنس استیل و یا برنج می باشند. پروانه هایی که آب را به صورت قطره های بسیار ریز تبدیل می کنند، از جنس آلومینیوم بوده و بسیار سبک می باشند. مه پاشهای پروانهای دارای تعدادی پروانه هستند. موتور دستگاه نیز دارای برچسب انرژی A است. دبی جریان اب نیز 15 لیتر در دقیقه است که یک میزان بسیار مانسب برای کارواش ها می باشد. در مدلهای چرخان نیز شعاع پاشش دستگاه به خوبی قابل تنظیم­شدن می باشد. مه پاش صنعتی و مه پاش مرغداری را می توان در رده ی انواع مه پاش های پیشرفته ای قرار دارد که کاربرد آن در صنعت فراوان است. AKB-sx 04 : این تایمر آبیاری سیم کارتی می تواند چهار وسیله برقی اعم از انواع الکتروپمپ، شیرهای برقی، تجهیزات گلخانه ای و تجهیزات خانه هوشمند را از راه دور کنترل کند.

منبع: تایمر آبیاری دیجیتال

+ نوشته شده در يکشنبه 19 ارديبهشت 1400ساعت 16:23 توسط مدیر مجله تعداد بازدید : 74 |
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
در مجله چه خبر می خواهیم بدانیم کجا چه خبر است؟
شما چه خبر؟

ورود
شناسه :
رمز :

برای عضویت اینجا کلیک کنید
رمز عبور را فراموش کرده اید ؟!
پیوندهای روزانه
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشته های پیشین
مهر 1402
خرداد 1402
ارديبهشت 1402
فروردين 1402
اسفند 1401
بهمن 1401
دی 1401
آذر 1401
آبان 1401
مهر 1401
مرداد 1401
اسفند 1400
بهمن 1400
آذر 1400
ارديبهشت 1400
بهمن 1399
فروردين 1399
شهريور 1399
آذر 1399
پیوندها
آی آر سوشیال (irsocial)
آمار
افراد آنلاین : 1
بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 74
هفته گذشته : 158
ماه گذشته : 1447
سال گذشته : 11969
کل بازدید : 138713
کل مطالب : 34
نظرات : 0

RSS

POWERED BY
بلاگ یو

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]