اگر فکر میکنید که با بودجهای کمتر از یک میلیون تومان قادر به خرید یک اسپیکر jbl با کیفیت و کارآمد نیستید، بهتر است بدانید که این فکر اشتباه است. آیا نیاز به خرید اسپیکر همراه دارید تا بتوانید در مسافرت ها و تفریحات خود آن را همراه خود داشته باشید یا نیاز به یک اسپیکر خانگی دارید و قرار است از این اسپیکر در یک مکان ثابت استفاده کنید. این بلندگوها انواع مختلفی دارند و معمولا در مکان های عمومی مثل بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع توییتر معمولا از فلزات سبک ساخته می شود و به همین دلیل قدرت و کیفیت بهتری دارند. اما اسپیکرهای باسیم معمولا از رابط 3.5 میلی متری (جک 3.5mm) برای ایجاد ارتباط با دستگاه منبع استفاده می کنند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل W6009 محصولی قابل حمل است که به واسطه توان خروجی بالا؛ صدای پرقدرت و شفافی را ایجاد میکند. اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی کم حجم و با کیفیت هستید با توجه به قابلیتهای فراوان و کیفیت بالای اسپیکر مدل w6009 ، این محصول میتواند جزو بهترین انتخابهایتان قرار گیرد.با توجه به محبوبیت اسپیکرهای قابل حمل ، این روزها شرکت های زیادی به طراحی و تولید این گونه محصولات می پردازند.

سوراخهای سهگانهی موجود در بخش پایینی این سیستم صوتی، این امکان را به شما خواهد داد تا آن را بر روی 3 پایهی مخصوص قرار دهید که در این شرایط صدا نیز با وضوح بالاتر در محیط پخش خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که اسپیکر دیگری را به صورت بی سیم برای ایجاد صدای استریوی قوی تر، به این سیستم صوتی، متصل کنید. هر چند مدل رفلکس برای کار در محدوده فرکانس پایین مشکلی ندارد اما اضافه کردن یک ساب ووفر به اسپیکر مانیتورینگهای شما، بازتولید خوبی از فرکانس های بسیار پایین را برای شما ایجاد خواهد کرد. با استفاده از این اسپیکرها می توانید بلافاصله متوجه این فرکانس آزار دهنده شوید و آن را از بین ببرید. در خانه ، اتومبیل یا جاده اگر بلندگوی بلوتوث دارید می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید بدون اینکه نگران پیدا کردن پریز برق برای اتصال بلندگو باشید.

با بلندگوهای بلوتوث می توانید گوش دادن به موسیقی را برای خود و دیگران لذت بخش و راحت تر کنید. برای انتخاب می توانید از لیست بالا بر اساس قیمت یا سلیقه کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و محصول را درب منزل با سریعترین روش ارسال تهیه نمایید . برای خرید باند خانگی باید انتخاب درستی کرد ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید یک محصول متناسب با منزل خود انتخاب کنید که در برابر هزینه ای که میدهید یک باند ایستاده با کیفیت مناسب و قیمت ارزان خرید کنید. برای حفاظت بیشتر، امنیت و افزایش زیبایی ظاهری تلفن همراه، لوازم جانبی بسیاری در بازار وجود دارد که خرید بعضی از آنها مانند گارد محافظ ضروری است و فرقی نمیکند که صاحب یک گوشی هوشمند میانرده یا بالارده با پیشرفتهترین امکانات نرمافزاری و سختافزاری باشید. آیا تاکنون به این فکر کردهاید که چند مدل اسپیکر ایستاده بلوتوثی وجود دارد که انتخاب مناسبی برای نیازهای دشوار شما باشد؟ امروزه با ورود اسپیکر بلوتوثی در انواع مختلف از اسپیکر ارزان قیمت تا اسپیکر گران قیمت و سایز بزرگ، طیف بزرگی از جامه قادر به خرید اسپیکر بلوتوثی می باشند. به همین سبب توصیه ما برای خرید اسپیکرهای اصل و باکیفیت، خرید از فروشگاه های معتبر است.

به طور مثال قیمت اسپیکر جی بی ال بوم باکس قطعا بالاتر از قیمت اسپیکر بلوتوثی کوچک از برند های متفرقه می باشد . و این مورد کاملا طبیعی و معقول می باشد، زیرا هرچه اندازه اسپیکر کوچکتر باشد قطعا قیمت آن نیز کمتر می باشد . پس اگر قصد مسافرت یا هرکار دیگری را داشتید سعی کنید از چندین ساعت قبل آن را کاملا شارژ کرده و در طول مسیر از آن استفاده کنید. این اسپیکر دارای میکروفون نیز بوده و باتری آن قابل شارژ می باشد. لوازم و ابزار های شارژ کدامند؟ در مدل های اسپرت شما قابلیت های یک اسپیکر خوب و با کیفیت به همراه استاندارد های لازم جهت ضربه، آب و گرد و غبار را در اسپیکر دارید. همانطور که قبلا هم گفتیم، اجزای بلندگوی پسیو را خودتان باید تعیین کنید، و این به این معناست که باید تخصص کافی داشته باشید تا آمپلی فایر مناسبی را خریداری کنید و اجزا با هم هماهنگی داشته باشند. این دسته از رایانه ها همانطور که در ابتدای این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید سخت افزار اشاره کردیم دارای یک کیس و مانیتور و دیگر تجهیزات جانبی هستند.

+ نوشته شده در دوشنبه 10 مرداد 1401ساعت 10:03 توسط مدیر مجله تعداد بازدید : 9611 |
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
در مجله چه خبر می خواهیم بدانیم کجا چه خبر است؟
شما چه خبر؟

ورود
شناسه :
رمز :

برای عضویت اینجا کلیک کنید
رمز عبور را فراموش کرده اید ؟!
پیوندهای روزانه
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشته های پیشین
مهر 1402
خرداد 1402
ارديبهشت 1402
فروردين 1402
اسفند 1401
بهمن 1401
دی 1401
آذر 1401
آبان 1401
مهر 1401
مرداد 1401
اسفند 1400
بهمن 1400
آذر 1400
ارديبهشت 1400
بهمن 1399
فروردين 1399
شهريور 1399
آذر 1399
پیوندها
آی آر سوشیال (irsocial)
آمار
افراد آنلاین : 1
بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 80
هفته گذشته : 294
ماه گذشته : 2131
سال گذشته : 10292
کل بازدید : 137036
کل مطالب : 34
نظرات : 0

RSS

POWERED BY
بلاگ یو

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]