مواد اولیۀ استفاده شده در تولید لوازم تحریری و همچنین تکنولوژیای که به کمک آنها لوازم تحریر را میسازند، تعیین کنندۀ کیفیت کالایی است که شما خریداری میکنید. انتخاب یک گروه مشخص از محصولات لوازم تحریر با تنوع بالا به کسب و کار آنلاین شما کمک میکند تا جایگاه ویژهای در میان سایتهای فروشگاهی لوازم تحریر داشته باشید و برند خود را در میان رقبا اثبات کنید. این حمایت در راستای رونق اقتصادی ایران عزیز است و ما به قدر سهم خود تا رسیدن به این هدف عالی تلاش میکنیم. نوشت افزار مایسا از سال 1397 با هدف تأمین و توزیع لوازم تحریر، با کیفیت و کمیت مناسب آغاز به فعالیت نمود. شرکت برگ تحریر که از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرده از جمله بهترین برند های لوازم التحریر ایرانی محسوب میشه که محصولاتی مثل انواع دفتر، تختهشاسی، کلاسیور، دفتر طراحی رو برای دانشآموزا و دانشجویا با طرحهای فانتزی تولید کرده. شرکت نقش تندیس آریا سابقهی درخشان و طولانی مدتی (حدود پنجاه سال) در حوزه نوشتافزار، اسباببازی و ابزار نقاشی دارد که همگی دارای کیفیت عالی هستند. قدمت شرکت نقش تندیس آریا به بیش از نیم قرن میرسد.


هر دانش آموز یا دانشجویی نیاز به لوازم التحریر دارد؛ دانشآموزان به ویژه دبستانیها بیش از هر چیز به دفتر، مداد و مداد رنگی نیاز دارند و نیازهای دانشجویان نیز کمی تخصصیتر است. دلیل آن بیش از اینکه با کیفیت محصولات مرتبط باشد، مبتنی بر هزینههای اضافهای است که از بخشهای گمرک و حملونقل بر کالاهای خارجی و وارداتی افزوده میگردد. درباره دلیل نامگذاری اش هم بدانید که چون در عصر زندیه و اوایل قاجار از این محدوده برای کاشتن سبزی خوردن استفاده میکردند بهعنوان سبزه میدان شناخته شد. معادل فارسی لوازم تحریر نوشت افزار است که به دلیل اهمیتی که دارد دارای روز جهانی نیز می باشد و روز جهانی آن 25 آوریل مصادف با 5 اردیبهشت است. هر چقدر کیفیت لوازم التحریر بیشتر باشد، ماندگاری و دوام آن ها نیز بیشتر می شود. با توجه به اینکه برند لوازم تحریر آرت لاین استانداردهای لازم تولید را رعایت می نمود و همواره حمایت خود را از محیط زیست اعلام می کرد، لذا جایگاه ویژه ای بین کارخانجات تولیدی داشت. لازم به ذکر است که ثبت سفارش در فروشگاه برایتو فقط به صورت اینترنتی و داخل سایت امکان پذیر است و مشتری بعد از پرداخت به صورت آنلاین یا کارت به کارت و دریافت رسید پرداخت از سایت امکان ثبت سفارش خود را دارد.


هرچه فرزند کمسنتر باشد، این دغدغهمندی بیشتر است زیرا علاوه بر موضوع جذابیت، هم نوشتافزاری لازم است که دوام داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد تا اگر حین بازیگوشی بچهها گم شد، بتوان بهراحتی جایگزینی برای آن تهیه کرد. علاوه بر این متاسفانه امروزه برخی تولیدکنندگان نوشت افزار از رنگ های آلرژی زا برای تولید لوازمی نظیر ماژیک و مداد شمعی استفاده میکنند و همین موضوع میتواند منجر به بروز آلرژی در بدن کودکان شود. در ادامه نیز به برخی از سوالات متداول شما در مورد خرید نوشت افزار پاسخ دادیم. لوازم التحریر به عنوان یکی از ابزار و وسایل کاربردی و ضروری برای دانش آموزان، مدارس، ادارات و سازمانهای دولتی نیز ازین امر مستثنی نیست و به راحتی میتوان انواع نوشت افزارهای کاربردی، فانتزی، لوازم اداری و لوازم مهدکودک را در اینترنت، از جمله وب سایت تحریر۲۰ پیدا کرده و خرید کرد. دانشآموزان و دانشجویان نیاز زیادی به لوازم تحریر دارند و در واقع لوازمالتحریر یکی از پرمصرفترین وسایل آموزشی برای این افراد است. پیش از این در مطلب لیست لوازم التحریر مورد نیاز پایه اول تا ششم ابتدایی، لوازم مورد نیاز پایه ابتدایی را عنوان کرده بودیم.


بر این اساس، استفاده از لوازم تحریر ایرانی مزیتهای مهمی دارد که این مطلب را به آن اختصاص داده ایم. بر این اساس، استفاده از لوازم تحریر ایرانی مزیتهای مهمی دارد. رویداد۲۴ بنویس تولید ملی، بخوان محصول خارجی، حکایت این روزهای تولیدات نوشت افزار زیر سایه کمبود مواد اولیه و نبود نقدینگی در برابر فشار گرانی بر روی تولیدکننده ایرانی و از همه مهمتر رقابت نابرابر برندهای خارجی با تولیدات داخلی است.طی سالهای اخیر به سراغ هر صنعت و صنفی که میرویم نشانی از وعدههای تحقق شعار حمایت از تولید ملی دیده میشود، اما به اعتقاد همین صنعتگران و فعالان صنفی، این وعدهها تنها بر روی کاغذ و در قالب بخشنامههای اداری باقی و هیچ سیر صعودی را طی نکرده است.همواره فصل پاییز با بهار دانش آموزان آغاز میشود. روی آوردن برخی معلم ها به خرید و فروش لوازم التحریر در مدارس! فروشگاه اینترنتی ال آی انواع لوازم تحریر مقاطع تحصیلی از پیشدبستانی تا دکتری را داراست.


https://pinsil.ir/

+ نوشته شده در چهارشنبه 13 مهر 1401ساعت 13:00 توسط مدیر مجله تعداد بازدید : 195 |
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
در مجله چه خبر می خواهیم بدانیم کجا چه خبر است؟
شما چه خبر؟

ورود
شناسه :
رمز :

برای عضویت اینجا کلیک کنید
رمز عبور را فراموش کرده اید ؟!
پیوندهای روزانه
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشته های پیشین
مهر 1402
خرداد 1402
ارديبهشت 1402
فروردين 1402
اسفند 1401
بهمن 1401
دی 1401
آذر 1401
آبان 1401
مهر 1401
مرداد 1401
اسفند 1400
بهمن 1400
آذر 1400
ارديبهشت 1400
بهمن 1399
فروردين 1399
شهريور 1399
آذر 1399
پیوندها
آی آر سوشیال (irsocial)
آمار
افراد آنلاین : 1
بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 117
هفته گذشته : 443
ماه گذشته : 1732
سال گذشته : 12254
کل بازدید : 138998
کل مطالب : 34
نظرات : 0

RSS

POWERED BY
بلاگ یو

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]